+48 791-805-396

Karoseria

PAKIET MYCIA DETAILINGOWEGO

 

Jest to pakiet bezpiecznego dla lakieru oraz powłok kilkuetapowego mycia pojazdu, który obejmuje:

-Mycie felg oraz opon.

-Mycie wstępne (piana aktywna)

-mycie właściwe metodą "na dwa wiadra" zapobiegająca powstawaniu mikrozarysowań

-osuszanie samochodu

-Mycie szyb zewnątrz

-Dressing na opony

 

 

PAKIET MYCIA WRAZ Z DEKONTAMINACJĄ LAKIERU

 

Usługa ta, oprócz standardowego mycia detailingowego zapewnia nam usunięcie z lakieru wszelkiej maści osadów drogowych i organicznych, takich jak np smoła, tzw. "lotna rdza" czyli unoszące się w powietrzu opiłki metali np klocków hamulcowych, ale także osady z żywicy, owadów itp. Usługa ta jest również bezpieczna dla lakieru, ponadto w dużym stopniu przywraca autu blask, lakier odzyskuje gładką powierzchnie co spowalnia proces osiadania sie brudu oraz ułatwia kolejne mycia. Pakiet ten jest również świetnym przygotowaniem lakieru na aplikacje warstwy ochronnej takiej jak np. Twardy wosk.

 

Pakiet mycia wraz z dekontaminacją zawiera:

-Mycie felg oraz opon, mycie wstępne, mycie właściwe.

-chemiczne usunięcie osadów typu smoła żywica itp. (używamy tylko chemii która posiada pH neutralne, czyli jest w pelni bezpieczna dla lakieru)

-Deironizacja - jest to proces chemiczny mający na celu usunięcie z samochodu wszelkich osadów metalicznych.

-Kolejnym etapem jest glinkowanie samochodu, mechaniczne dogłębne oczyszczanie lakieru które zagwarantuje nam, ze na karoserii nie znajdują się juz kompletnie żadne osady

-ponowne mycie metodą "na dwa wiadra", następnie mycie szyb zewnątrz oraz nałożenie dressingu do opon.

 

Uwaga! W wypadku skorzystania z w/w usługi serdecznie zachęcamy również, do aplikacji warstwy zabezpieczającej w postaci twardego wosku, którą również można znaleźć w naszej ofercie.

 

Korekta mechaniczna lakieru 

 

Korekta lakieru, jest niczym innym jak starciem wierzchniej warstwy lakieru która najczęściej okres świetności ma już za sobą a przez zarysowania itp, nie błyszczy juz tak jak dawniej oraz jest znacznie trudniejsza w codziennej eksploatacji, każda rysa czy osad na lakierze powodują ze bród ma się do czego przyczepić, a co za tym idzie nasz samochód nie dość, że więcej i szybciej przyjmuje go na swoją karoserie, to na dodatek znacznie ciężej go umyć.

 

Detailingową korektę lakieru od tzw "polerki" na którą natknąć można się zazwyczaj w warsztatach lakierniczych wyróżnia głównie fakt, iż wierzchnia warstwa lakieru naruszana jest w możliwie najmniejszym stopniu, standardowa polerka lakiernicza usuwa nawet do 70% (ok 30-40 mikronów) 

warstwy wierzchniej, natomiast odpowiednio wykonaną korektą jesteśmy w stanie zniżyć ten wynik nawet poniżej 5% w wypadku jednoetapowej korekty. Zapewniając przy tym również znacznie lepszy połysk lakieru, jego śliskość oraz szklistość jak i całkowity brak refleksów (tzw hologramów) o co ciężko w wypadku agresywnych polerek

 

Zakres prac:

 

- Przed każdą korektą lakieru wykonujemy pełna dekontaminacje lakieru, pozbywamy się dokładnie wszystkich znajdujących się na nim osadów.

-następnie lakier jest odtłuszczany w celu przeprowadzenia jego inspekcji, ocenienia stopnia zarysowań. -Przeprowadzamy pomiar grubości powłoki lakierniczej, celem sprawdzenia czy na całym aucie lakier posiada wystarczającą grubość, oraz  w celu uniknięcia jakiegokolwiek prawdopodobieństwa uszkodzenia czy przetarcia warstwy wierzchniej.

 

Korekty lakieru dzielimy ze względu na ilość wykonanych etapów, zazwyczaj przeprowadzamy do 3 etapów, zawsze z góry ustalamy wspólnie z klientem zakres prac na który ostatecznie się on decyduje.

 

-Korekta jednoetapowa - tzw. "one step" jest podstawowa opcja korekty lakieru, obejmuje ona jeden etap korekty mechanicznej, pozwala na usunięcie zazwyczaj w granicach do 70% zarysowań na lakierze powstałych w wyniku codziennego użytkowania samochodu. usługa ta kierowana jest głównie do aut stosunkowo młodych - kilku letnich, których lakierów nie nadgryzł jeszcze zbytnio ząb czasu, ale również dla pozostałych osób które chcą odświeżyć nieco swój samochód i przywrócić mu dawny blask.

 

-Korekta dwuetapowa - nieco mocniejszy rodzaj korekty lakieru, polegający na wykonaniu 2 korekt lakieru, pierwsza zostaje wykonana mocniej ścierną pastą, a druga pastą wykończeniową zapewniającą perfekcyjne wykończenie oraz połysk. dedykowana głównie dla mocniej zniszczonych już lakierów posiadających większą liczbę głębszych rys (powstałych np. w skutek drobnych otarć parkingowych, gałęzi itp) jak i dla osób wymagających oczekujących na swoich autach czegoś więcej niż tylko jeden etap. 

Gwarantujemy, że po tym zabiegu, samochód znów zacznie przyciągać wzrok ludzi na ulicy :)

Korekta dwuetapowa pozwala na usunięcie nawet do 85% zarysowań, przy usunięciu w granicach do 5 mikronów warstwy wierzchniej lakieru

 

-Korekta trzyetapowa - To zazwyczaj najmocniejsza stosowana przez nas korekta lakieru, służy głównie do przygotowania powierzchni do aplikacji powłoki ochronnej np. ceramicznej, polega ona na trzykrotnym przeprowadzeniu korekty - zaczynając od zestawu mocno ściernego, następnie średnio ściernego a na sam koniec wykończenia na wysoki połysk. tak przeprowadzona korekta zapewnia usunięcie nawet do 99% zarysowań lakieru, przy starciu warstwy wierzchniej poniżej 10%.

 

-Kolejnym krokiem jest dokładne odtłuszczenie lakieru

-Po każdej korekcie gratis aplikujemy podstawową warstwę ochronną utrzymującą się na lakierze do 30 dni, natomiast zachęcamy do skorzystania z wosków klasy premium, które gwarantują nam ochronę do roku czasu.

 

 

Naprawy  PDR    -  usuwanie wgnieceń   bez   konieczności lakierowania.

 

 

śród naszej oferty znajdą państwo także usługi w zakresie napraw typu Paintless Dent Repair - czyli usuwania wgnieceń na karoserii bez konieczności lakierowania.

Sztuka PDR należy do wyjątkowo trudnej umiejętności, dlatego też w naszym studiu naprawy te wykonuje osoba z ponad 8 letnim doświadczeniem w tej branży, oraz ponad 20 letnim doświadczeniem blacharsko-lakierniczym, można powiedzieć więc, że na temat blachy wie już wszystko :) 

 

Główną zaletą PDR jest to, że elementy które nie były malowane nadal takie pozostaną, wraz z fabryczną warstwą antykorozyjną itp, naprawa ta polega na wypychaniu wgniecenia - poprzez masowanie go od wewnątrz, lub poprzez ciągniecie wgniecenia od zewnątrz za pomocą specjalnego kleju oraz przyrządów.

Kolejną zaletą jest cena - naprawy te są w większości przypadków znacznie tańsze od napraw blacharskich i lakierowania, są również znacznie mniej czasochłonne - usunięcie wgniecenia trwa od 30 min do maksymalnie paru godzin, Załączone zdjęcie pokazuje, że nie tylko tylko drobne wgniecenia jak np po gradobiciu Jesteśmy w stanie usunąć.

 

naprawy te doskonale też sprawdzają się w sytuacji gdy uszkodzenia uległa również warstwa lakieru, lecz zależy nam na tym żeby na aucie nie znalazł się kilogram szpachli, usuwając wgniecenia można także przygotować elementy do lakierowania.

 

Regeneracja kloszy reflektorów  -  Przywracanie im dawnej  przejrzystości

 

Stare zżółknięte reflektory utrudniają życie kierowcy, jak i innym użytkownikom ruchu. Dodatkowo są powodem do odebrania dowodu rejestracyjnego lub negatywnego wyniku badań technicznych.

 

Regeneracja reflektorów to zdecydowanie jeden z najważniejszych zabiegów wykonywanych w naszym studiu, a to dlatego, że ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo na drodze. Zmatowione czy spękane klosze lamp potrafią niewyobrażalnie skrócić zasięg światła żarówki, oraz sprawiają, że światło nie skupia się na jezdni lecz zostaje rozproszone we wszystkich możliwych kierunkach, oślepiając przy tym kierowców nadjeżdżających z naprzeciwka.

Dobrą informacją jest, że uszkodzeniu zazwyczaj ulega tylko warstwa wierzchnia klosza, tzw warstwa ochronna, do naszego zadania należy w zależności od stopnia zużycia usunięcie odpowiedniej ilości tej warstwy tak aby dotrzeć do tej jeszcze nie naruszonej - takie rozwiązanie jest najbardziej korzystne ze względu na to, że nie usuwamy fabrycznej powłoki ochronnej. następnie w zależności od życzenia klienta możemy pozostawić je tak, lub zabezpieczyć powłoką ceramiczną która spowoduje, że dłużej zachowają swoja klarowność.

Niestety istnieje także możliwość ze warstwa wierzchnia klosza jest już uszkodzona w tak dużym stopniu, że konieczne będzie jej całkowite usunięcie a następnie nałożenie natryskowe nowej warstwy zabezpieczającej, Która przez kolejne lata ochroni reflektory przed zużyciem.

 

Jako dodatkowe zabezpieczenie zastosować można również bezbarwne folie ochronne.

Przyciemnianie szyb,   aplikacja folii  ochronnych bezbarwnych oraz folii   do zmian koloru  pojazdu.

 

W naszej ofercie znajdą Państwo również usługi z zakresu aplikacji folii zarówno przyciemniających jak i bezbarwnych ochronnych oraz folii do zmiany koloru.

 

Zawsze stawiamy na doświadczenie oraz najwyższą jakość świadczonych usług - w kwestii folii w naszej brygadzie dysponujemy absolutnym ASem, zajmującym się tym od ponad 20 lat - co czyni go jednym z pierwszych w naszym regionie. Z folią jest on w stanie zrobić wszystko

- Przyciemnianie szyb oraz lamp / reflektorów

- zabezpieczanie karoserii bezbarwną folią ochronną mającą właściwości samoregenerujące - delikatne rysy same z niej znikają pod wpływem ciepła.

-Oklejanie folią do zmiany koloru elementów karoserii, dekorów wewnątrz itp.

 

Wszystkie stosowane materiały są najwyższej jakości, posiadają atest, nie blakną nie odklejają sie i nie zmieniają swojego koloru.

Polerowanie szyb, aplikacja niewidzialnej wycieraczki.

 

Kolejną pozycją na liście naszych usług jest polerowanie szyb -szyby samochodowe w dużej mierze produkowane są z kwarcu - jednego z najtwardszych minerałów, co znacząco utrudnia jego obróbkę, zatem mechaniczne polerowanie ich pozwala na usunięcie jedynie powierzchownych zarysowań oraz osadów (np minerałów z twardej wody) co z pewnością znacząco poprawi widoczność.

 

Sposobem na zabezpieczenie szyby oraz nadanie jej hydrofobowości jest tzw "niewidzialna wycieraczka", preparat ten niesie za sobą szereg zalet związanych z utrzymaniem szyb w perfekcyjnej czystości, przykładowo wnika w pory szyby, dzięki czemu nie dostaje się do nich bród a szyba pozostaje dłużej czysta. 

Niewidzialna wycieraczka tworzy nam na powierzchni szyby powłokę hydrofobową - czyli taką która odpycha wodę, a podczas deszczu krople "ześlizgują" się z szyby, im szybciej się przemieszczamy tym sprawniej krople znikają z naszej szyby. Przy prędkości około 50 km/h nie musimy używać już wycieraczek, a więc ograniczymy jednocześnie powstawanie nowych zarysowań.

Powłoka ta utrzymuje się do roku czasu, aplikować ją można zarówno na szybę czołową, jak i na pozostałe szyby, lusterka zewnętrzne a także reflektory, powodując mniejszą podatność na zabrudzenie.

Dodatkowo dzięki niewidzialnej wycieraczce zimą możemy niemal zapomnieć o "skrobaniu szyb", na zdjęciu widzimy przykład oszronienia szyby która w połowie zabezpieczona została powłoką.

 

 

Mycie detailingowe

mycie + dekontaminacja

Korekta lakieru

Naprawy PDR

Regeneracja reflektorów

Aplikacje folii

Polerowanie szyb,

Niewidzialna wycieraczka

Zabezpieczenie lakieru powłoką

 

Zabezpieczenie powłoką ma na celu zmniejszyc ryzyko powstawania mikro zarysowań,wypełnia pory lakieru dzieki czemu chroni przed przywieraniem brudu czy osadów drogowych ma również właściwości antystatyczne zapobiegające przyciąganiu np kurzu. ochroni lakier przed negatywnym działaniem promieni UV,  jednocześnie powłoki podnoszą głębie koloru oraz szklistość i połysk, znacznie ułatwiają mycie auta, zazwyczaj wystarczy zwykle spłukanie a samochód znów jest czysty.

 

W naszym studio aplikujemy powłoki woskowe, kwarcowe oraz ceramiczne.

 

Podstawową opcją ochrony jest wosku twardego naturalny lub syntetyczny, utrzymuje się na lakierze w zależności od producenta maksymalnie do 12 miesięcy.

Przed aplikacją wosku zaleca sie wykonanie choć jednoetapowej korekty lakieru.

Powłoka woskowa, jak kazda z powłok wymaga idealnie czystej i jałowej powierzchni, a więc przed aplikacją wykonana zostanie usługa mycia detailingowego wraz z dekontaminacją.

 

Pośrednią opcją jest powłoka kwarcowa - zapewnia minimum rok ochrony, również lepiej odpycha bród i wodę, zapobiega także przywieraniu osadów, przykładowo zmycie owadów z przedniego zderzaka w reszcie przestanie być problemem.

Oczywiście przed nałożeniem kwarcu zalecamy korektę lakieru, zapewni ona lepszy efelt wizualny oraz wydłuży okres działania powłoki, jak i w wypadku wosku przed aplikacją wykonana zostanie usługa mycia detailingowego z dekontaminacją.

 

Najwyższą opcją zabezpieczenia są powłoki ceramiczne - tzw. płynne szkło poza niepowtarzalnym efektem wizualnym - lakier wygląda tak jak byśmy wylali na niego cieniutką warstwę porcelany zapewnia także nie tylko najlepszą ale i najdłuższą ochronę.

Powłoki ceramiczne utrzymują się na powierzchni laieru nawet do 5 lat od nałożenia.

Ceramika także jako jedyna zapobiega powstawaniu zarysowań (nie mówimy tu oczywiście o spotkaniu z barierkami na autostradzie czy spotkaniu z gwoździem) takich jak np rysy od gałęzi, myjni automatycznych itp - czyli tych które najczęściej nas spotykają.

cechuje ją również najlepsza hydrofobowość - czyli odpychanie wody brudu nie przywieranie osadów itp. przy pózniejszym regularnym myciu auta w zupełności wystarczać będzie samo spłukanie wodą.

zabezpieczy lakier przed działaniem substancji żrących - np. ptasich odchodów które pozostawione na niezabezpieczonym lakierze reaguje z nim powodując malo estetycznie wyglądające wżery niekiedy niemożliwe do usunięcia. 

jedno ze zdjęć pokazuje powłokę nalożoną na polowe maski subaru. możemy zobaczyc tam jak powłoka ceramiczna odpycha bród i wode w porównaniu do drugiej polowy na którą nic nie zostało zaaplikowane

Przed nałożeniem powłoki ceramicznej wymagana jest pełna korekta lakieru.

 

 

 

 

POLEROWANIE DETALI, ELEMENTÓW DEKORACYJNYCH ITP.

 

Jako już wisienkę na torcie oraz ostatnie stopnie w drodze na szczyt perfekcyjnie prezentującego się samochodu oferujemy polerowanie detali dekorów takich jak np. lakierowane lub metalowe ramki wokół szyb, grill, chromowane listwy ozdobne, czarne dodatki "black piano" końcówki wydechu, wnęki drzwi itp. 

Zabezpieczanie lakieru

Polerowanie detali i dekorów